Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
annepa
Kitisijä

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja annepa »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:No mutta!! Koko yön noita kokoja selasin, ja aika paljon tuota vartalonympärystä tunnuttiin ilmoittavan.. paljon enemmän kuin rinnanympärystä! Tämä on hämmentävää, niin paljon erikokoisia tissejä.
Lähdekritiikkiä, toveri hyvä, lähdekritiikkiä! Esim. Mirella Koulliaksen rinnanympärys on sama kuin hänen lantionympäryksensä.

Kuva
Näyttää porkkanalta. Ei hyvä. Hanna-Maria Seppäläkin on ihan sievä ja sporttis mutta jos on hartiat ko ladon ovet niin ei se kovin naiselliselta näytä. Paitsi jos perse on vielä leveempi :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kiira alkaa päästä vauhtiin:

Kuva

http://fox.nncdn.com/nn/0/787/955/s_544461.png

Perun aiemmat puheeni

:kontrolli:
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti:Kiira alkaa päästä vauhtiin:

Eli se alkaa näyttämään jo kuustoistavuotiaalta viistoistavuotiaan sijaan?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriD kirjoitti:Kiira alkaa päästä vauhtiin
Hirvee tukka! Minusta näyttää paljon nätimmälle näissä luonnollisemmissa kuvissa:

Kuva
Kai Nalo

Clay kirjoitti:Kauheata kun joutuu tämmöiseen materiaaliin perehtymään.

esim.
Nokitan.

http://fapit.net/imgs/1143/trees.jpg
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 05.02.2010 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:Eli se alkaa näyttämään jo kuustoistavuotiaalta viistoistavuotiaan sijaan?
Toi naama tossa kuvassa vois olla mitä vaan 18-40 vuoden väliltä.
Mayah
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Kai Nalo kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Dita on kyllä ihana.

Naama näyttää siltä kuin se ois maannut viimeisen vuorokauden veden alla.
Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho. Samoin kuin verenpunaiset huulet ja tummat kulmat.

Dumikselle sama.

Sitäpaitsi vaalea iho on kaunis. Ainakin minun silmissäni. En pidä kauniina sellaista ihoa josta näkee, että solariumiin on hommattu kausikortti tai suihkurusketuksessa on käyty muutaman viikon välein. Ditalla on oma persoonallinen tyylinsä 8)
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:Sitäpaitsi vaalea iho on kaunis. Ainakin minun silmissäni. En pidä kauniina sellaista ihoa josta näkee, että solariumiin on hommattu kausikortti tai suihkurusketuksessa on käyty muutaman viikon välein. Ditalla on oma persoonallinen tyylinsä 8)
Samaa mieltä. Mä en ymmärrä miks naiset juoksee solkussa, kun ne tekee mun mielestä omalle viehättävyydelleen siellä vain hallaa. Vaalea ja kuulas iho on pop, jos nyt ei ihan kalmankalpea kumminkaan.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylimenneen solkkurusketuksen ja oranssin purkista tulleen lisäksi on luonnollinen päivetys( ok, solkku tai arska) ja hyvin tehty tekorusketus. IMO suurimmalla osalla ihmisistä kasvojen piirteet tulevat enemmän edukseen esiin ruskettuneena. Selluloidikaan ei näy ruskeammalla iholla kuten valkoisella ;-)

Aiemmasta aiheesta, itse tunnen tasan yhden isotissisen ja hoikan naisen. Mulla oli D-kupit jonkin aikaa synnytyksen jälkeen. Olo oli kuin Pamelalla, onneksi normalisoituivat ajallaan.

Sonja K. oli söpis!
Prepare for the worstest.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ootko sä omasta mielestäs isotissinen? :shock:
Prepare for the worstest.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänään voisin humpsia vaihteeksi Joutsenen kanssa. Pienet luritukset ja örinät samalla, olisi multimaxiorgasmit taattu:

Kuva
Kai Nalo

Mayah kirjoitti: Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho.
Huoh. Kitinä on siitä typerä mesta, että täällä pitää aina nuppineulalla merkata kohta josta puhuu.

Katso se kuva jota kommentoin. Katso sen naamaa ja sitä pakkelin määrää. Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä, niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

RP kirjoitti:Tänään voisin humpsia vaihteeksi Joutsenen kanssa. Pienet luritukset ja örinät samalla, olisi multimaxiorgasmit taattu:

Kuva
Eisaatana.
Mä oon ollu iltapäivävahtimassa tota kun se oli ekaluokkalainen.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^ :shock:
bliss

RP kirjoitti:^ :shock:
Älä töllistele :D
Mä olin sen serkkulikan bestis silloin kauan sitte, me vuoronperään vahdittiin tota pari tuntia iltapäivisin vuoden verran.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:
Mä olin sen serkkulikan bestis silloin kauan sitte, me vuoronperään vahdittiin tota pari tuntia iltapäivisin vuoden verran.
Näkikö siitä jo silloin jotta tullee mahdoton hottis :) Oon kade!
bliss

RP kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Näkikö siitä jo silloin jotta tullee mahdoton hottis :) Oon kade!
Se oli vaan söötti suurisilmäinen pikkupoika :)

Eikä kandee olla kade, se tarkoittaa ainoastaan sitä, että oon _ihan_vitun_vanha_
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti: Eikä kandee olla kade, se tarkoittaa ainoastaan sitä, että oon _ihan_vitun_vanha_
Siis fug! Toi on syntynyt 1975.

Eli sä oot... mitä... niinku.. yli 30?

Elääks niin vanhaks?
bliss

huima kirjoitti: Elääks niin vanhaks?
Ei.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kuka toi on?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Amorphiksen laulaja.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai Nalo kirjoitti:Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä
Eläväiseltä ei, hyvältä kyllä. Mutta hei Dead girls are easy.
Kai Nalo kirjoitti:niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
Eilisiä katkarapuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mayah
Elämätön Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:
Mayah kirjoitti: Burleski-lookkiin vähän niinkuin kuuluu tuollainen erittäin vaalea iho.
Katso se kuva jota kommentoin.
Katsoin.
Katso sen naamaa ja sitä pakkelin määrää.
Katsoin.
Jos joku sanoo että sen naama näyttää hyvältä tai eläväiseltä
Hyvältä kyllä, eläväiseltä ei.
, niin kertokaa mulle mitä ihmettä olette oikein ottaneet!?
Kiitos kysymästä, nautin äsken ruisleipää juustolla. Maitoa päälle.

En tiedä, missasitko mun pointin, mutta tarkoitus oli sanoa, että Ditalla ei ole mitään tarkoitustakaan näyttää miltään eläväiseltä tai luonnolliselta. Hänen tyylinsä kun on sellainen. Se on sitten ihan makuasia, että pitääkö k.o. tyylistä vai ei.

Noissa muissa kuvissa Ditalla ei ollut niin paljon meikkiä, ja kieltämättä se näytti mun silmissä niissä hieman paremmalta. Poskipunakin voi joskus tehdä ihmeitä :P
Mayah
Elämätön Kitisijä

Ah, en sitten ollut lukenut Bluntlyn viestiä ensin. My bad, vähän tuli sitten toistoa.
Kai Nalo

Mayah kirjoitti:En tiedä, missasitko mun pointin, mutta tarkoitus oli sanoa, että Ditalla ei ole mitään tarkoitustakaan näyttää miltään eläväiseltä tai luonnolliselta. Hänen tyylinsä kun on sellainen. Se on sitten ihan makuasia, että pitääkö k.o. tyylistä vai ei.
Itse asiassa sinä missasit minun pointtini. Minä puhuin järkyttävän paksusta kittimäärästä naamassa ja överiksi vedetystä meikistä. Juuri tuo toi mieleeni veden alta löydetyn ruumiiin.

Muissa kuvissa hän näyttää paljon paremmalta, eikä kasvoissa itsessään ole todellakaan mitään vikaa. Ainoastaan järkyttävän paksussa ja kalpeassa kittimäärässä.