Ilta-sanomisista on usein paskaa luettavaa mutta joskus ihan pantaviakin näkymiä on? Pitäisin tuota muodollisesti pätevänä
Vaikka tuo pikkasen näyttääkin siltä oopperalaulajalta eräässä tieteisfilmissä?
Lisää Pumpernikkeliä? Paljon lisää!!
Palomäen tyttöhän se siinä!
Anna voisi olla myös Suomessa sexysymboli mutta Italiassa on lämpimämpää ja miehet tulisempia(mammanpoikia!), tulisempia(Mammanpoikia!), tulisempia..
bliss kirjoitti:^Kurt Cobain ei o mikään babyfeicci!!!!1
Jaa. Pitäiskö nyt poiketa normaalista linjasta ja sanoa, että kohta ketä tahansa raameihin sopivaa
Johan edellisestä kerrasta on kulunut kaksi ja puoli vuotta.
bliss kirjoitti:Jaa. Pitäiskö nyt poiketa normaalista linjasta ja sanoa, että kohta ketä tahansa raameihin sopivaa
Muistanko nyt väärin, kun mulla on mustikuva, että jotain noin vuosi sitten annoit täälä ymmärtää, että olit juuri ollut jonkun kanssa niinQ silleen?? Vai onko siitä hitto soikoon jo kaksi ja puoli vuotta? Ei voi olla!
bliss kirjoitti:Jaa. Pitäiskö nyt poiketa normaalista linjasta ja sanoa, että kohta ketä tahansa raameihin sopivaa
Muistanko nyt väärin, kun mulla on mustikuva, että jotain noin vuosi sitten annoit täälä ymmärtää, että olit juuri ollut jonkun kanssa niinQ silleen?? Vai onko siitä hitto soikoon jo kaksi ja puoli vuotta? Ei voi olla!
Käsitit varmaan väärin
Läheltä piti -tilanne oli joskus viime kesänä mutta se jäi kyllä siihen.
Käsitit varmaan väärin
Läheltä piti -tilanne oli joskus viime kesänä mutta se jäi kyllä siihen.
Nonnii! Sitä on annettu ymmärtää vaikkei ymmärretty antaa. Selkeästi silloin jäi käsitys, että olisit...
Hmmm..voisi sittenkin olla mielenkiintoista kouluttaa ja asennekasvattaa bliss, seksikorvausta vastaan. Win-win blissille. Lakkaisi olemasta idioootti ja saisi seksiä minulta, yhdynnän o-senseiltä. Kannattaisi, eihän noin vanha akka muutenkaa Saa.
Gat kirjoitti:RAAMEILTAAN kelpaa varmaan sitten vaikka Manaaja-tyyppi. Ota jonotuslappu sille, perkele.
Nää. Ei me aiota enää toistaa sitä virhettä.
Sä vedät vähän överiksi tuon bullshitin.
Mutta joo, kun kerran sinä ja minä olemme Kitinän alfaurokset (Tix ja elco hinkatkoon pilejään), niin tuolla ratkaisulla uusin edell. sivun tarjoukseni nautinnollisesta seksistä blissille, ehdolla että samalla asennekasvatan blissin vähemmän vastenmieliseksi niiku henkisesti.