Vesper kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:.
Ja miksi tämä piste jokaisen viestin lopussa? Olkaa ystävällisiä ja noratkaa toisenne, helpotatte meidän muiden palstaelämää.
VESPA- toivottavasti ystäväni täällä Kitinässä!
Ai se piste. Laitan sen siihen sen takia, että postaus näyttää kauniimmalta kun se ei ole aivan alalaidassa kiinni! Ja erottuukin, esim. mahdollinen allekirjoitus tai loppulause! Se voi sekoittua mahdolliseen mainokseen tai ignore tai käyttäjätiedot-namiskuukkeleihin! (jotka
SINISIÄ, voi kauhistus!

)
Kävisikö sitten pelkkä tyhjä rivi? Minä en ole varma, onko ohjelma sillätavalla "älykäs", että jättää esim loput tyhjät rivit ohjelmallisesti huomioimatta! Eli pelkään, että siihen on kehitetty "liikaa turhaa älyä". Siksi varmistan tuon välin pisteellä.
Niin, tähän voisi kysyä, miksi en vain testaa sitä tyhjällä rivillä!
Minä UNOHDAN sen tyhjän rivin kuitenkin, jollen pakota siihen pistettä!
Vespertyttö! Et saisi olla kiukkuinen yhtään ja toivoa noraamista. Olen vain ihminen ja Manaajakin on jokin eliö, joten älä nyt ole niin julma!
Olisko muuten aivan mahdotonta jopa tavata jossakin ja jutella mukavia ja ottaa kahvit samalla? Ja joku kitinähahmo mukaan, jos et kehtaa nähdä kaksin minua! Osoitan kuuluvani ihmisten joukkoon ja sen jälkeen tiedät, että olen ihan ookoo HENKI! TEHDÄÄNHÄN joka tapauksessa sovinto, nähdään tai ei, TOIVOO
SA
Koska et tykkää allekirjoituksesta niin en pane sitten.
.