Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Manaaja

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:Valerian ja Laurelinessa taas se sci-fi oli aika kökösti piirrettyä. Joku on huomattanut, että heidän avaruusaluksensakin on eri albumeissa vähän eri näköinen.
Joo, ei tapahtuis laadukkaammissa, tunnetummissa ja suositummissa sci-fiä sisältävissä sarjiksissa.

http://graphjam.files.wordpress.com/201 ... e_page.jpg
Viimeksi muokannut Manaaja, 22.01.2011 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Dave kirjoitti:Laureline
Uusia Valerianeja on julkaistu viimevuosinakin.

Kuva Kuva

Kissanaisesta tuli mieleen :D

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Voisiko kuvia enää enempää pakata kelvottomiksi, jos oikein yrittäisi?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/T%C3%A ... 53794.html
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:Valerian ja Laurelinessa taas se sci-fi oli aika kökösti piirrettyä. Joku on huomattanut, että heidän avaruusaluksensakin on eri albumeissa vähän eri näköinen.
Joo, ei tapahtuis laadukkaammissa, tunnetummissa ja suositummissa sci-fiä sisältävissä sarjiksissa.

Kuva
Tässä Manaajan postauksessa SUINKAAN ei ole muuta ärsyttävää kuin minun paksu tekstini ja väri! JA TOPIC!!! Siis autoja en ala panemaan? Pakoputkeenko niitä panet?
.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:Tässä Manaajan postauksessa SUINKAAN ei ole muuta ärsyttävää kuin minun paksu tekstini ja väri! JA TOPIC!!! Siis autoja en ala panemaan? Pakoputkeenko niitä panet?
.
Miksi Arska käyttäydyt nyt näin typerästi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Koska arska on narsistinen, loukattu lapsi?
Stadinarska
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tässä Manaajan postauksessa SUINKAAN ei ole muuta ärsyttävää kuin minun paksu tekstini ja väri! JA TOPIC!!! Siis autoja en ala panemaan? Pakoputkeenko niitä panet?
.
Miksi Arska käyttäydyt nyt näin typerästi?
Ihan hyvä kysymys. En missään tapauksessa laittaisi tätä muutoin, mutta hän on alkanut olla ärsyyntynyt sekä väreistäni että paksuista teksteistäni, että joskus aiheen vierestä puhumiseen!

Haluan vain muistuttaa, että hän tekee kaikkea tätä ja moneen potenssiin, mikä saattaisi oikeasti ärsyttää!

Siksi. Sotamme kenties loppuu pian. Miten sen lopettaisimme? Olemme molemmat kuitenkin samiksia ja Manaaja varmaan ihan kiva kuten minäkin! Lopetetaanko sota Manaaja ja luovutat minulle ???

Vesper, sinä olet jokatapauksessa kiva ja kiva kun kysyit noin minulta. En laittaisi ikinä mitään typerää, ellei joku toinen aloittaisi!
Mihin muuten tissiavattaresi poistui. Ne oli niin kivat kuitenkin! Mutta tykkään sinusta ihan yhtä paljon isotissisenä kuin pikkutissisenä!! :)
.
Vesper
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:.
Ja miksi tämä piste jokaisen viestin lopussa? Olkaa ystävällisiä ja noratkaa toisenne, helpotatte meidän muiden palstaelämää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stadinarska
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:.
Ja miksi tämä piste jokaisen viestin lopussa? Olkaa ystävällisiä ja noratkaa toisenne, helpotatte meidän muiden palstaelämää.
VESPA- toivottavasti ystäväni täällä Kitinässä! :)

Ai se piste. Laitan sen siihen sen takia, että postaus näyttää kauniimmalta kun se ei ole aivan alalaidassa kiinni! Ja erottuukin, esim. mahdollinen allekirjoitus tai loppulause! Se voi sekoittua mahdolliseen mainokseen tai ignore tai käyttäjätiedot-namiskuukkeleihin! (jotka SINISIÄ, voi kauhistus! :evil: )

Kävisikö sitten pelkkä tyhjä rivi? Minä en ole varma, onko ohjelma sillätavalla "älykäs", että jättää esim loput tyhjät rivit ohjelmallisesti huomioimatta! Eli pelkään, että siihen on kehitetty "liikaa turhaa älyä". Siksi varmistan tuon välin pisteellä.

Niin, tähän voisi kysyä, miksi en vain testaa sitä tyhjällä rivillä!
Minä UNOHDAN sen tyhjän rivin kuitenkin, jollen pakota siihen pistettä!

Vespertyttö! Et saisi olla kiukkuinen yhtään ja toivoa noraamista. Olen vain ihminen ja Manaajakin on jokin eliö, joten älä nyt ole niin julma!

Olisko muuten aivan mahdotonta jopa tavata jossakin ja jutella mukavia ja ottaa kahvit samalla? Ja joku kitinähahmo mukaan, jos et kehtaa nähdä kaksin minua! Osoitan kuuluvani ihmisten joukkoon ja sen jälkeen tiedät, että olen ihan ookoo HENKI! TEHDÄÄNHÄN joka tapauksessa sovinto, nähdään tai ei, TOIVOO SA :)

Koska et tykkää allekirjoituksesta niin en pane sitten.
.
Vesper
Kitisijä

Timothy Olyphant saa vierailla mun makuuhuoneessa any time.

Kuva
Manaaja

Nancy Berg 33-vuotiaana. Ei paha!

Kuva
Manaaja

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Voisiko kuvia enää enempää pakata kelvottomiksi, jos oikein yrittäisi?
Siis ketä sinä näistä panisit? Kuvien pakkaajaako? Ja mikä tämä nelonen on, väärä kuvako eksynyt muitten joukkoon?
Kuvien pakkaajaa panisin kakkoseen, with furious anger. Jos vielä mieskuntoa riittäisi niin kokeilisin sitä numero kakkosta. Ne muut oli sen verran vanhoja että pelko uusintakierroksen lerpahduksesta on tässä iässä jo konkreettinen.

Ois kai sitä muuten voinut sitä kutosta ja ehkä vitostakin kokeilla.
Manaaja

^ Pökkäisit kolmosta tietty. Selkeesti eniten Perttimakuun.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Pökkäisit kolmosta tietty. Selkeesti eniten Perttimakuun.
Olen niin helppo. Kakkosta kakkoseen, kolmosta ykköseen.
two in the pink, one in the stink
Dave

Kuva
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave

Neekeri. En panis. Mun rajaa menee Rihannassa. Sitä mustemmat jää masai heimon miehille.
Boner

Dave kirjoitti:Neekeri. En panis. Mun rajaa menee Rihannassa. Sitä mustemmat jää masai heimon miehille.

No tota panisit ainaki!

Kuva
Manaaja

Pistää vähän miettimään että mitä kaikella tällä motoriikalla voisi tehdä makuukamarin puolella.

Kuva
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Manaaja kirjoitti:Pistää vähän miettimään että mitä kaikella tällä motoriikalla voisi tehdä makuukamarin puolella.
Siinähän se lopussa näytetään?
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Boner kirjoitti:
pierupylly kirjoitti: Ja sitäpaitti en nyt oikein ymmärrä sitä, että kissanaisen tehtävä olisi olla pelkästään kliseinen seksiobjekti.
No jos näin, niin ehdotan tuksua kissanaiseksi. Se makais uunin pankolla ja rojahtais sieltä aina roistojen niskaan. Olis takuulla halvempikin kuin hathaway.
Sain varmaan kuukauden parhaat naurut tästä mielikuvasta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Boner

Kuustosen flikka on aika hotin näkönen pakkaus. Kannattaako ton takia alkaa katsoaman putousta?

Kuva
Boner

exPertti kirjoitti:^ Väärä Kuustonen, Minka on parempi.

Kuva

Ton toinen silmähän kattoo kattoon ja toinen kameraan?
Manaaja

exPertti kirjoitti:Vanessalla on vaihteeksi vaatteet päällä.
Saispa sitä joskus noin nuarta!
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Kuinkas monta aivan täydellistä naista on tullut oikeassa maailmassa vastaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.