küllküll kirjoitti:^ Tätähän tää torstai just olikin vailla: tupla-anaalia ilman liukkaria. Eipä tartte ummetuksesta huomisaamuna huolehtia kun caca lähtee kuin Stalinin uruista, samanlaisella vihellyksellä ja paukkeella.
En sanonut etteikö olisi. Tarkoitin etten tajua sitä että selvästi naisellisen lantion omaavaa naista sanotaan lantiottomaksi ja sitten verrataan sitä paljon lantiottoman maskuliinisemmaksi pötköksi treenattuun vartalonmalliin.
Manaaja kirjoitti:Tarkoitin etten tajua sitä että selvästi naisellisen lantion omaavaa naista sanotaan lantiottomaksi ja sitten verrataan sitä paljon lantiottoman maskuliinisemmaksi pötköksi treenattuun vartalonmalliin.
No, mun mielestä se lantiottomaksi sanottu ei ollut lantioton. Se oli vain löysä. Treenaamaton.
^ Aika harvalla naisella tuota paremmin mun mielestä vatsalihaksetkaan näkyy, ellei ole himotreenaaja. Silti sanotaan löysäksi, sigh.
Esim. tuo Kelly Brook tuossa yllä on mielestäni paljon "löysempi" vaikka on taatusti juossut ravintoterapeuteilla ja PT:illä uransa aikana. Enkä usko että on kovin montaa miestä täällä joka tuotakaan ei-pantavaksi dissaisi.
Te naiset ootte kyllä outoja, jumankekka, kun naisienkin pitäis näyttää miehiltä, että ois hyvä.
Se on niin vaikeaa olla minä, ärsyttää niin hitsin vitsisti ettei töllössä ole UUTTA pantavaa materiaalia, siis sellaista jonka näkeminen aiheuttaa pienoisia sähköiskuja ja leukalihasten repsahteluja. Ihan yhden käden sormilla laskettavissa ne vanhat ja iänikuiset panisin tapaukset.
^ Vaikka et artikkeliin viitannutkaan, niin tuli tuosta mieleen, kun meidän pilates-ohjaaja kertoi, että tunneilla käyvien naisten miehet tulevat kiittämään ja kättelemään häntä salin pikkujouluissa. Että kiva huomata työnsä tulokset, rouvien lantiopohjanlihakset ovat todistetusti vahvistuneet.