Mä tajuan. Eva on ihanaManaaja kirjoitti: En tajua.
Ketä sitten panisisit?
-
RP
Re: Ketä sitten panisisit?
Aina ilo auttaa, toimii paremmin kuin Lavolac.küllküll kirjoitti:^ Tätähän tää torstai just olikin vailla: tupla-anaalia ilman liukkaria. Eipä tartte ummetuksesta huomisaamuna huolehtia kun caca lähtee kuin Stalinin uruista, samanlaisella vihellyksellä ja paukkeella.
-
Manaaja
En sanonut etteikö olisi. Tarkoitin etten tajua sitä että selvästi naisellisen lantion omaavaa naista sanotaan lantiottomaksi ja sitten verrataan sitä paljon lantiottoman maskuliinisemmaksi pötköksi treenattuun vartalonmalliin.AngryBird kirjoitti:Mä tajuan. Eva on ihanaManaaja kirjoitti: En tajua.
-
Manzel
- Kitinän väärinkäyttäjä
Värähtelee (kuvassa oikealla olevan osalta)

Saattaisin sortua

Saattaisin sortua

-
AngryBird
No, mun mielestä se lantiottomaksi sanottu ei ollut lantioton. Se oli vain löysä. Treenaamaton.Manaaja kirjoitti:Tarkoitin etten tajua sitä että selvästi naisellisen lantion omaavaa naista sanotaan lantiottomaksi ja sitten verrataan sitä paljon lantiottoman maskuliinisemmaksi pötköksi treenattuun vartalonmalliin.
-
Manaaja
^ Aika harvalla naisella tuota paremmin mun mielestä vatsalihaksetkaan näkyy, ellei ole himotreenaaja. Silti sanotaan löysäksi, sigh. 
Esim. tuo Kelly Brook tuossa yllä on mielestäni paljon "löysempi" vaikka on taatusti juossut ravintoterapeuteilla ja PT:illä uransa aikana. Enkä usko että on kovin montaa miestä täällä joka tuotakaan ei-pantavaksi dissaisi.
Te naiset ootte kyllä outoja, jumankekka, kun naisienkin pitäis näyttää miehiltä, että ois hyvä.
Esim. tuo Kelly Brook tuossa yllä on mielestäni paljon "löysempi" vaikka on taatusti juossut ravintoterapeuteilla ja PT:illä uransa aikana. Enkä usko että on kovin montaa miestä täällä joka tuotakaan ei-pantavaksi dissaisi.
Te naiset ootte kyllä outoja, jumankekka, kun naisienkin pitäis näyttää miehiltä, että ois hyvä.
-
DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
^ mä tykkäasin siitä naisesta, se näytti naiselliselta .. pehmoiselta.. *lääh*
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
-
pierupylly
- Kitinän uhri
-
pierupylly
- Kitinän uhri
-
Georgina
- Kitisijä
Huolella:

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
RP
Se on niin vaikeaa olla minä, ärsyttää niin hitsin vitsisti ettei töllössä ole UUTTA pantavaa materiaalia, siis sellaista jonka näkeminen aiheuttaa pienoisia sähköiskuja ja leukalihasten repsahteluja. Ihan yhden käden sormilla laskettavissa ne vanhat ja iänikuiset panisin tapaukset.
Uutta lihaa pöytään, saatana!
Uutta lihaa pöytään, saatana!
-
Vesper
- Kitisijä
Mites tänään toi Rush kakkoselta 22:35?RP kirjoitti:Uutta lihaa pöytään, saatana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
RP
Mä en ole katsonut sitä kuin vilaukselta mutta onko siinä muuten semmonen aika seksy sänkipää vai muistelenko nyt väärin?
-
Vesper
- Kitisijä
RP kirjoitti: semmonen aika seksy sänkipää

Callan Mulvey, NUUUH!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
Georgina
- Kitisijä
Jep, laittakaa myös mut tähän jonoon.Vesper kirjoitti: NUUUH!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
Mirkku
- Kitisijä
Tää:
Ja tää:

naminaminaminam!
Ja tää:

naminaminaminam!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
-
exsu
- Kitisijä
^ Vaikka et artikkeliin viitannutkaan, niin tuli tuosta mieleen, kun meidän pilates-ohjaaja kertoi, että tunneilla käyvien naisten miehet tulevat kiittämään ja kättelemään häntä salin pikkujouluissa. Että kiva huomata työnsä tulokset, rouvien lantiopohjanlihakset ovat todistetusti vahvistuneet.
-
küllküll
Megan Foxia - mutta vain ja ainoastaan kaljuna. Setä ei ole koskaan ollut kaljun naisen kanssa sillai.

Myös Amber Rose tulisi kyseeseen:

Myös Amber Rose tulisi kyseeseen:

-
NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
OMG Madonna oli niiiiin hottis.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
AngryBird
Toi on varattu mulle jo hiton monta sivua sitten!!!!!1Mirkku kirjoitti:Tää:
![]()
-
Mirkku
- Kitisijä
-
Dumiz
- Kitisijä
En nyt panemisesta tiedä, mutte Eureka-sarjan Salli Richardsonia kattelee ihan mielellään

Ruokalan kalapuikko Pena