Soon 102,4. Kylä miun äippä tietää *joulumusapöpi*ninnithequeen kirjoitti:No kaikkitietävä Kitykansa?ninnithequeen kirjoitti:Mikä se on se joku Joulukanava radiossa? Se mistä tulee vaan joulumusiikkia nyt tän kuun? Joku asiakas duunis väitti että Novan vierestä, no eip löytyny
Ketuttaa ko en löydä
Ei o löytynnä vieläkään. Ja joku siitä joskus täällä puhuikin, auttakee?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitinän uhri
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
...
Mulla oli samanlainen suihkuverho (onko sullakin siinä sinisiä delfiinejä?), ja kyllä ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi näin käsinpesun harjalla lattialla. Koska se on täysin vettä läpäisemätön, veikkaan ettei se välttämättä tule kunnolla puhtaaksi koneessa, jos sattuu taittumaan kaksinkerroin tms.Na kirjoitti:Ei mitään pesuohjeita. Ihan siis tommonen aika jäykkää muovia oleva verho. On vaan ihan törkeän likainen kun on maannut tuolla remontin keskellä muutaman kuukauden. Huuhtelen suurimman moskat ja heitän huomenna koneeseen.
Testataan tuolla hellällä ohjelmalla. Kiitti Meik ja Kittys.
Sen jälkeen hankin enemmän "kangasmaisen" suihkuverhon jonka voi pestä helposti koneessa. Tuo halpa muovihökötys tuntui muutenkin keräävän likaa tai hometta kovin helposti.
-
- Kitinän uhri
Mulla on myös sellainen kangasmainen verho (vaalean sininen johon kastuessa ilmestyy nallekarhuja). Pesuohjeen mukaan sen voi pestä 30 asteessa.
Kenelläkään kokemuksia aineesta joka vähentäisi/estäisi peilin huurtumisen kylpärissä? On todella epämiellyttävää avata kylppärin ovi suihkun jälkeen että näkyisi jotain peilistä, kun kylmä ilma aiheuttaa akuutin hypotermian.
Kenelläkään kokemuksia aineesta joka vähentäisi/estäisi peilin huurtumisen kylpärissä? On todella epämiellyttävää avata kylppärin ovi suihkun jälkeen että näkyisi jotain peilistä, kun kylmä ilma aiheuttaa akuutin hypotermian.
Älä löi! En ole hurrit!
killkill tai singlemalt korjatkoot jos ovat väärässä (ai niin mut eihän ne voi kun ovat lähteneet pois palstalta?), mutta ainakin entisaikoina sukeltajat yrittivät estää maskinsa huurtumisen joko syljellä tai Fairylla. Joten sylje siihen peiliin ja levitä sylki koko peilin alalle ennen suihkuunmenoa. Kyllä dyykkaaja tietää!
Itse taasen pidän tuota niin iljettävänä vaihtoehtona että kuivaan peilin pyyhkeellä suihkun jälkeen, näkee siitä ihan tarpeeksi silloin.
Autoillekin myydään Biltemassa pulloja joista voi suihkuttaa huurtumisenestoainetta tuulilasiin. En tiedä toimisiko tuollainenkin, mutta vaikuttaa kärpäsen tappamiselta härkäsellä.
Itse taasen pidän tuota niin iljettävänä vaihtoehtona että kuivaan peilin pyyhkeellä suihkun jälkeen, näkee siitä ihan tarpeeksi silloin.
Autoillekin myydään Biltemassa pulloja joista voi suihkuttaa huurtumisenestoainetta tuulilasiin. En tiedä toimisiko tuollainenkin, mutta vaikuttaa kärpäsen tappamiselta härkäsellä.
Viimeksi muokannut Hebuli, 14.12.2005 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ensin ne mummin lihapullat ja nyt vielä tämä!Kimmen kirjoitti:Mulla on myös sellainen kangasmainen verho (vaalean sininen johon kastuessa ilmestyy nallekarhuja).

Tuli just kaksi hyvää kysymystä mieleen:
1) Miksi mun perse kutisee? Koko aamupäivän on kutissut.
2) Kutiseeks teillä kanssa?
1. Kylmä ilma kuivattaa ihoa. Rasvaa se!Turbohaltija kirjoitti:Tuli just kaksi hyvää kysymystä mieleen:
2. Ei. Rasvasin.

Viimeksi muokannut Na, 14.12.2005 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1) Sulla on matoja.Turbohaltija kirjoitti:1) Miksi mun perse kutisee? Koko aamupäivän on kutissut.
2) Ei kutise, mutta sääret kutisee kuivuudesta.
Vastaus molempiin on sama:Turbohaltija kirjoitti:Tuli just kaksi hyvää kysymystä mieleen:
V: Pysyttele kaukana ainakin musta. En halua syyhyäsi.
Mitä rasvaa suosittelet perseelle?Na kirjoitti:
1. Kylmä ilma kuivattaa ihoa. Rasvaa se!
2. Ei. Rasvasin.

Pakaraosiolle toimii varmaan tavallinen perusvoide.Turbohaltija kirjoitti:Mitä rasvaa suosittelet perseelle?Na kirjoitti:
1. Kylmä ilma kuivattaa ihoa. Rasvaa se!
2. Ei. Rasvasin.
Jotain ihan perusvoidetta. Erisan on hyvä. JOS se kutiseva osa siis on niinku se ulkopeppuosa.Turbohaltija kirjoitti:
Mitä rasvaa suosittelet perseelle?
Mä rasvaan koko kropan aina suihkun jälkeen, silloin tuntuu imeytyvän parhaiten. sit voi lisäillä jos pitkin päivää tuntuu kuivuvan.

-
- Kitisijä
Nyt aiheutit kestostondiksen kityn miesväelle. Ole tyytyväinenNa kirjoitti:Jotain ihan perusvoidetta. Erisan on hyvä. JOS se kutiseva osa siis on niinku se ulkopeppuosa.Turbohaltija kirjoitti:
Mitä rasvaa suosittelet perseelle?
Mä rasvaan koko kropan aina suihkun jälkeen, silloin tuntuu imeytyvän parhaiten. sit voi lisäillä jos pitkin päivää tuntuu kuivuvan.

The great club outshines the individual, always and forever.
Kiitos vinkeistä! Myös perse kiittää! Ajatelkaa mua kun mä rasvailen... 

Rasvauksen jälkeenhän joutuu vielä jonkin aikaa hiippailemaan nakuna, että rasva saa imeytyä rauhassa ihoon eikä tahraa vaatteita. Ja rasvatessan itseään naiset (luonnollisestikin) nojaavat hieman takakenoon ja huokailevat samalla.Elppis kirjoitti: Nyt aiheutit kestostondiksen kityn miesväelle. Ole tyytyväinen
-
- Kitisijä
Entisessä duunipaikassani rasvailtiin säännöllisesti yhen mummon persvakoa sinkkisalvalla. Suosittelen! (hiukka kallis aine tosin).Turbohaltija kirjoitti:Mitä rasvaa suosittelet perseelle?
Erisania en suostu itelleni käyttämään. Ollu joskus moisesta huonoja kokemuksia. Ainoostaan Aqualan L:ää tai Bebanthenia saatan törkkiä ihan minne vain.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Nää vielä uskoo joku! Peräänkuulutan vastuullisuutta, emme tiedä miten tämä tällainen vaikuttaa kityukkelin psyykeen! Kuka korvaa ja miten!? Luonnossa?Exsat kirjoitti:Rasvauksen jälkeenhän joutuu vielä jonkin aikaa hiippailemaan nakuna, että rasva saa imeytyä rauhassa ihoon eikä tahraa vaatteita. Ja rasvatessan itseään naiset (luonnollisestikin) nojaavat hieman takakenoon ja huokailevat samalla.Elppis kirjoitti: Nyt aiheutit kestostondiksen kityn miesväelle. Ole tyytyväinen
Suhteutettuna saamattomuuden raskauttavaan olotilaan, saattaa ketjun lukeminen aiheuttaa tuskaisen olotilan kertautumista. Pitikin avata. Vaadin korvausta!HellBell kirjoitti:Nää vielä uskoo joku! Peräänkuulutan vastuullisuutta, emme tiedä miten tämä tällainen vaikuttaa kityukkelin psyykeen! Kuka korvaa ja miten!? Luonnossa?
Olemme asian ytimessä! Se on suoraan käteen tai ei mitään! Siis ne korvaukset, korvaukset..HoundDog kirjoitti:Suhteutettuna saamattomuuden raskauttavaan olotilaan, saattaa ketjun lukeminen aiheuttaa tuskaisen olotilan kertautumista. Pitikin avata. Vaadin korvausta!HellBell kirjoitti:Nää vielä uskoo joku! Peräänkuulutan vastuullisuutta, emme tiedä miten tämä tällainen vaikuttaa kityukkelin psyykeen! Kuka korvaa ja miten!? Luonnossa?
T: tuohtunut kansalainen
Mun psyyke ainakin vallan jähmettyy...HellBell kirjoitti: kityukkelin psyykeen!

Minulle korvauksen voi suorittaa myös osamaksulla. Ajan kanssa. Hartaasti, hitaasti.HellBell kirjoitti:korvaukset, korvaukset..
.. jähmettynyt psyyke, margariinia kankussa.. Toinen paikka luistaa ja toinen ei. Ratkaisuksi suositamme elinsiirtoa!Turbohaltija kirjoitti:Mun psyyke ainakin vallan jähmettyy...HellBell kirjoitti: kityukkelin psyykeen!
Ovelaa! Kunnon korvaukset on aina kunnon korvauksia! Kertakorvaus.. mikäs rangaistus tässä on, niinpä.HoundDog kirjoitti: Minulle korvauksen voi suorittaa myös osamaksulla. Ajan kanssa. Hartaasti, hitaasti.
Pelkäänpä, että Kityläiset joutuvat itse suorittamaan korvauksen suoraan omaan käteensä.HellBell kirjoitti:Olemme asian ytimessä! Se on suoraan käteen tai ei mitään! Siis ne korvaukset, korvaukset..HoundDog kirjoitti:Suhteutettuna saamattomuuden raskauttavaan olotilaan, saattaa ketjun lukeminen aiheuttaa tuskaisen olotilan kertautumista. Pitikin avata. Vaadin korvausta!HellBell kirjoitti:Nää vielä uskoo joku! Peräänkuulutan vastuullisuutta, emme tiedä miten tämä tällainen vaikuttaa kityukkelin psyykeen! Kuka korvaa ja miten!? Luonnossa?
T: tuohtunut kansalainen
Mä luulen, että korvaustarve poistuu kun muistetaan, että tämä kaikki sai alkunsa Turbohaltijan kuivahtaneesta MIEHENpyllystä.WanhaPervo kirjoitti:
Pelkäänpä, että Kityläiset joutuvat itse suorittamaan korvauksen suoraan omaan käteensä.
Ilonpilaaja!Na kirjoitti:Mä luulen, että korvaustarve poistuu kun muistetaan, että tämä kaikki sai alkunsa Turbohaltijan kuivahtaneesta MIEHENpyllystä.
Alkoi mistä alkoi, vaan johti naisten toimesta toisaalle. Aiheutti kityukkelille psyykkeen vamman - johtaa korvausvaateeseen. Kuka on korvausvelvollinen? Mikä raati asettuu tuomioita jakamaan?