Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
brona
Kitinän uhri

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja brona »

ninnithequeen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mikä se on se joku Joulukanava radiossa? Se mistä tulee vaan joulumusiikkia nyt tän kuun? Joku asiakas duunis väitti että Novan vierestä, no eip löytyny :D

Ketuttaa ko en löydä :(
No kaikkitietävä Kitykansa?

Ei o löytynnä vieläkään. Ja joku siitä joskus täällä puhuikin, auttakee?
Soon 102,4. Kylä miun äippä tietää *joulumusapöpi*
...
Hebuli

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Na kirjoitti:Ei mitään pesuohjeita. Ihan siis tommonen aika jäykkää muovia oleva verho. On vaan ihan törkeän likainen kun on maannut tuolla remontin keskellä muutaman kuukauden. Huuhtelen suurimman moskat ja heitän huomenna koneeseen.
Testataan tuolla hellällä ohjelmalla. Kiitti Meik ja Kittys. :)
Mulla oli samanlainen suihkuverho (onko sullakin siinä sinisiä delfiinejä?), ja kyllä ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi näin käsinpesun harjalla lattialla. Koska se on täysin vettä läpäisemätön, veikkaan ettei se välttämättä tule kunnolla puhtaaksi koneessa, jos sattuu taittumaan kaksinkerroin tms.

Sen jälkeen hankin enemmän "kangasmaisen" suihkuverhon jonka voi pestä helposti koneessa. Tuo halpa muovihökötys tuntui muutenkin keräävän likaa tai hometta kovin helposti.
Kimmen
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mulla on myös sellainen kangasmainen verho (vaalean sininen johon kastuessa ilmestyy nallekarhuja). Pesuohjeen mukaan sen voi pestä 30 asteessa.

Kenelläkään kokemuksia aineesta joka vähentäisi/estäisi peilin huurtumisen kylpärissä? On todella epämiellyttävää avata kylppärin ovi suihkun jälkeen että näkyisi jotain peilistä, kun kylmä ilma aiheuttaa akuutin hypotermian.
Älä löi! En ole hurrit!
Hebuli

killkill tai singlemalt korjatkoot jos ovat väärässä (ai niin mut eihän ne voi kun ovat lähteneet pois palstalta?), mutta ainakin entisaikoina sukeltajat yrittivät estää maskinsa huurtumisen joko syljellä tai Fairylla. Joten sylje siihen peiliin ja levitä sylki koko peilin alalle ennen suihkuunmenoa. Kyllä dyykkaaja tietää!

Itse taasen pidän tuota niin iljettävänä vaihtoehtona että kuivaan peilin pyyhkeellä suihkun jälkeen, näkee siitä ihan tarpeeksi silloin.

Autoillekin myydään Biltemassa pulloja joista voi suihkuttaa huurtumisenestoainetta tuulilasiin. En tiedä toimisiko tuollainenkin, mutta vaikuttaa kärpäsen tappamiselta härkäsellä.
Viimeksi muokannut Hebuli, 14.12.2005 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kimmen kirjoitti:Mulla on myös sellainen kangasmainen verho (vaalean sininen johon kastuessa ilmestyy nallekarhuja).
Ensin ne mummin lihapullat ja nyt vielä tämä! :dream:
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tuli just kaksi hyvää kysymystä mieleen:

1) Miksi mun perse kutisee? Koko aamupäivän on kutissut.
2) Kutiseeks teillä kanssa?
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Turbohaltija kirjoitti:Tuli just kaksi hyvää kysymystä mieleen:

1. Kylmä ilma kuivattaa ihoa. Rasvaa se!
2. Ei. Rasvasin. :)
Viimeksi muokannut Na, 14.12.2005 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Turbohaltija kirjoitti:1) Miksi mun perse kutisee? Koko aamupäivän on kutissut.
1) Sulla on matoja.
2) Ei kutise, mutta sääret kutisee kuivuudesta.
Hebuli

Turbohaltija kirjoitti:Tuli just kaksi hyvää kysymystä mieleen:

Vastaus molempiin on sama:

V: Pysyttele kaukana ainakin musta. En halua syyhyäsi.
Turbohaltija

Na kirjoitti:
Mitä rasvaa suosittelet perseelle? :?
Exsat

Turbohaltija kirjoitti:
Na kirjoitti:
Pakaraosiolle toimii varmaan tavallinen perusvoide.
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Turbohaltija kirjoitti:
Jotain ihan perusvoidetta. Erisan on hyvä. JOS se kutiseva osa siis on niinku se ulkopeppuosa.
Mä rasvaan koko kropan aina suihkun jälkeen, silloin tuntuu imeytyvän parhaiten. sit voi lisäillä jos pitkin päivää tuntuu kuivuvan. :)
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Na kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
Jotain ihan perusvoidetta. Erisan on hyvä. JOS se kutiseva osa siis on niinku se ulkopeppuosa.
Mä rasvaan koko kropan aina suihkun jälkeen, silloin tuntuu imeytyvän parhaiten. sit voi lisäillä jos pitkin päivää tuntuu kuivuvan. :)
Nyt aiheutit kestostondiksen kityn miesväelle. Ole tyytyväinen :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Kiitos vinkeistä! Myös perse kiittää! Ajatelkaa mua kun mä rasvailen... :wink:
Exsat

Elppis kirjoitti: Nyt aiheutit kestostondiksen kityn miesväelle. Ole tyytyväinen :P
Rasvauksen jälkeenhän joutuu vielä jonkin aikaa hiippailemaan nakuna, että rasva saa imeytyä rauhassa ihoon eikä tahraa vaatteita. Ja rasvatessan itseään naiset (luonnollisestikin) nojaavat hieman takakenoon ja huokailevat samalla.
mustaenkeli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Turbohaltija kirjoitti:Mitä rasvaa suosittelet perseelle? :?
Entisessä duunipaikassani rasvailtiin säännöllisesti yhen mummon persvakoa sinkkisalvalla. Suosittelen! (hiukka kallis aine tosin).

Erisania en suostu itelleni käyttämään. Ollu joskus moisesta huonoja kokemuksia. Ainoostaan Aqualan L:ää tai Bebanthenia saatan törkkiä ihan minne vain.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
HellBell

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Exsat kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Nyt aiheutit kestostondiksen kityn miesväelle. Ole tyytyväinen :P
Rasvauksen jälkeenhän joutuu vielä jonkin aikaa hiippailemaan nakuna, että rasva saa imeytyä rauhassa ihoon eikä tahraa vaatteita. Ja rasvatessan itseään naiset (luonnollisestikin) nojaavat hieman takakenoon ja huokailevat samalla.
Nää vielä uskoo joku! Peräänkuulutan vastuullisuutta, emme tiedä miten tämä tällainen vaikuttaa kityukkelin psyykeen! Kuka korvaa ja miten!? Luonnossa?
HoundDog

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

HellBell kirjoitti:Nää vielä uskoo joku! Peräänkuulutan vastuullisuutta, emme tiedä miten tämä tällainen vaikuttaa kityukkelin psyykeen! Kuka korvaa ja miten!? Luonnossa?
Suhteutettuna saamattomuuden raskauttavaan olotilaan, saattaa ketjun lukeminen aiheuttaa tuskaisen olotilan kertautumista. Pitikin avata. Vaadin korvausta!
HellBell

HoundDog kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Nää vielä uskoo joku! Peräänkuulutan vastuullisuutta, emme tiedä miten tämä tällainen vaikuttaa kityukkelin psyykeen! Kuka korvaa ja miten!? Luonnossa?
Suhteutettuna saamattomuuden raskauttavaan olotilaan, saattaa ketjun lukeminen aiheuttaa tuskaisen olotilan kertautumista. Pitikin avata. Vaadin korvausta!
Olemme asian ytimessä! Se on suoraan käteen tai ei mitään! Siis ne korvaukset, korvaukset..

T: tuohtunut kansalainen
Turbohaltija

HellBell kirjoitti: kityukkelin psyykeen!
Mun psyyke ainakin vallan jähmettyy... :oops:
HoundDog

HellBell kirjoitti:korvaukset, korvaukset..
Minulle korvauksen voi suorittaa myös osamaksulla. Ajan kanssa. Hartaasti, hitaasti.
HellBell

Turbohaltija kirjoitti:
HellBell kirjoitti: kityukkelin psyykeen!
Mun psyyke ainakin vallan jähmettyy... :oops:
.. jähmettynyt psyyke, margariinia kankussa.. Toinen paikka luistaa ja toinen ei. Ratkaisuksi suositamme elinsiirtoa!
HoundDog kirjoitti: Minulle korvauksen voi suorittaa myös osamaksulla. Ajan kanssa. Hartaasti, hitaasti.
Ovelaa! Kunnon korvaukset on aina kunnon korvauksia! Kertakorvaus.. mikäs rangaistus tässä on, niinpä.
WanhaPervo

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

HellBell kirjoitti:
HoundDog kirjoitti:
Olemme asian ytimessä! Se on suoraan käteen tai ei mitään! Siis ne korvaukset, korvaukset..

T: tuohtunut kansalainen
Pelkäänpä, että Kityläiset joutuvat itse suorittamaan korvauksen suoraan omaan käteensä.
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

WanhaPervo kirjoitti:
Pelkäänpä, että Kityläiset joutuvat itse suorittamaan korvauksen suoraan omaan käteensä.
Mä luulen, että korvaustarve poistuu kun muistetaan, että tämä kaikki sai alkunsa Turbohaltijan kuivahtaneesta MIEHENpyllystä.
HoundDog

Na kirjoitti:Mä luulen, että korvaustarve poistuu kun muistetaan, että tämä kaikki sai alkunsa Turbohaltijan kuivahtaneesta MIEHENpyllystä.
Ilonpilaaja!

Alkoi mistä alkoi, vaan johti naisten toimesta toisaalle. Aiheutti kityukkelille psyykkeen vamman - johtaa korvausvaateeseen. Kuka on korvausvelvollinen? Mikä raati asettuu tuomioita jakamaan?