Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
nokkaelain
Kitisijä

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Anteeksi, unohdin että on jouluaatto eli kaiken hyvän ja iloisen juhla.

Palataan asiaan kun krapulaiset joulupukit tappelevat ja jäävä tauton alle.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Tämä on shrink, täällä jouluaattokin saa olla paska ja iloton.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
KKK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KKK »

Alkaa tuntua, että minun tulee päästää koirat irti.

Olen elänyt seitsemisen vuotta raitista ja tasapainoista elämää, jopa tylsistymiseen saakka. Ensiksi kaaoksen ja holtittomien mielialanvaihteluiden jälkeen tasaisempi, harmonisempi maailma ja elämäntapa oli ihanaa, tervetullutta vaihtelua.

Mutta mihin tahansa lempiruokaankin kyllästyy jos sitä joka päivä syö.

Jossain tuolla sisällä paukuttaa kaltereita se julmempi, kiimaisempi, kierompi minä, jonka johdolla mentiin eikä meinattu vuosia ja vuosikymmeniä. Se haluaa vielä kerran päästä kuskipukille, kunnes olen liian vanha, heiveröinen ja väsynyt tekemään yhtään uutta muistelemisen arvoista muistoa itselleni.

Tavoitteena olisi kokea räväköitä iltoja ja öitä, joiden tuoksinassa voisi hetken palaa kuumana ja kauniina. Olisipa sitten saattohoidossa jotain, millä säikytellä hoitajia ja myhäellä itsekseen.

Aikaisemmin vietit veivät miestä ongelmasta ja katastrofista toiseen, jos kohta niistä hyviä sotajuttuja kertyihin. Olisikohan mahdollista, jos libido ja korkeammat aivotoiminnat paiskaisivat kättä ajatuksella että "kauhun ja kauneuden tasapaino olisi sittenkin mahdollinen."

Kaikenlaista pientä kivaa tässä onkin jo suunnitteilla. Tietty sillä riskillä, että jos kovat hoidot pistävät polvilleen niin sitten pitää priorisoida toipuminen biletyksen edelle.

Päihteiden kanssa en rupea suttaamaan, siitä ei synny mitään hyvää. On mentävä epämukavuusalueelle ja opeteltava "päästämään irti" ilman kemikaalien apua.
Amazing shit happens!
nokkaelain
Kitisijä

KKK kirjoitti: 18.02.2025 21:39 Päihteiden kanssa en rupea suttaamaan, siitä ei synny mitään hyvää. On mentävä epämukavuusalueelle ja opeteltava "päästämään irti" ilman kemikaalien apua.
Hyvä. Alkon kanssa mikään ei tunnut miltään parin päivän jälkeen. (Hiukan älä opeta isääs olo -olo.)
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

KKK kirjoitti: 18.02.2025 21:39

Päihteiden kanssa en rupea suttaamaan, siitä ei synny mitään hyvää. On mentävä epämukavuusalueelle ja opeteltava "päästämään irti" ilman kemikaalien apua.
Ah damn, olin jo että joko kerran pääsis KK:n kanssa radalle! Mutta ei se mitään, kunhan jäbä pääsisi tekemään jotain mikä hieman tukahduttaa tuota sisällä roihuavaa paloa.

Vilpittömästi kaikkea hyvää sulle <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viime vuosien tapaamiset äitini kanssa ovat olleet yhtä diagnoosia diagnoosin perään. Kysyn alkuun kuulumiset ja siitä se lähtee tutulle uralleen. Tänään aloitin, ootko muistanut pysyä pois sairaalasta, johon äitini, että ei nyt sentään. Nämä ovat itselle jo etukäteen ahdistavia juttuja. Aina ilmenee jotakin uutta vanhojen vaivojen tilalle. Pinnistelen ollakseni empaattinen, mutten toisaalta halua ruokkia yhtään epätoivoaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
KKK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KKK »

Äidin muistisairaus etenee hurjaa vauhtia. Ei pärjännyt kotonaan kuin pari päivää, kunnes taas tarvittiin ambulanssia.
Nyt on "puolimatkan kodissa" odottelemassa sijoituspäätöstä, paperit ovat hyvinvointialueella käsittelyssä.

On se vaan saatana kauheeta yrittää puhua ihmisen kanssa, jonka kognitiiviset toiminnot ovat hiipumassa. Sekavaa sanasalaattia joka ei muodosta itselle mitään järkevää kokonaisuutta. Vainoharhoja. Salaliittoteorioita. Monta kertaa päivässä soi puhelin, alkaa vääntää mahasta joka kerta kun näkee kuka soittaa. Selität viisi, kuusi kertaa putkeen missä hän on ja miksi. Juuri kun luulet että "meniköhän perille", niin seuraavassa lauseessa ehdottaa että "entäpäs jos hän tästä lähtis kotionsa?" No et vittu lähde ja aloitat saman selityksen seitsemännen ja kahdeksannen kerran, jatkaaksesi samasta seuraavana päivänä.

Tuntuu pahalta kun ei jaksa eikä toisaalta pystykään auttamaan, ei niin mitenkään. Tuo ihminen on kuitenkin minut maailmaan synnyttänyt ja minusta huolehtinut. On niin voimaton, turhautunut olo, ettei tavallisesti laaja sanavarastoni kertakaikkiaan riitä maalaamaan tarpeeksi synkkää kuvaa tästä paikasta, johon hänen sairastumisensa on minut syössyt. Omat terveysmurheet ovat MDM-buustattua piripolkkaa tähän mutsin sairastumisen bläkkis-goottiuteen verrattuna.

Olen perheelle sanonut ja tulen sanomaan vielä monta kertaa: jos minuun iskee Alzheimer tai vastaava muistisairauspaska, tappakaa minut jos en sitä itse tajua tehdä. LD100 oksyjä vaan kurkusta alas ja viskiä perään tai metsään ja haulikolla päähän potslojo molemmat piipulliset. Muistaa sadeasun veriroiskeiden takia. Eikä jää pollareille luotia tutkittavaksi.

Ei ihmiselämää pitäisi vaalia hintaan mihin hyvänsä. Eutanasia pitäisi ehdottomasti laillistaa.
Amazing shit happens!
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti: 25.03.2025 17:27

Olen perheelle sanonut ja tulen sanomaan vielä monta kertaa: jos minuun iskee Alzheimer tai vastaava muistisairauspaska, tappakaa minut jos en sitä itse tajua tehdä. LD100 oksyjä vaan kurkusta alas ja viskiä perään tai metsään ja haulikolla päähän potslojo molemmat piipulliset. Muistaa sadeasun veriroiskeiden takia. Eikä jää pollareille luotia tutkittavaksi.
Ymmärrän tuskasi, mutta tuo on hyvin epäkohtelias toive.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
KKK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Varmaan joo noinkin, mutta rakkaani tietävät sysimustan huumorintajuni ja ymmärtävät mistä surusta ja tuskasta se kumpuaa.
Amazing shit happens!
nokkaelain
Kitisijä

KKK kirjoitti: 25.03.2025 17:27 Äidin muistisairaus etenee hurjaa vauhtia. Ei pärjännyt kotonaan kuin pari päivää, kunnes taas tarvittiin ambulanssia.
Nyt on "puolimatkan kodissa" odottelemassa sijoituspäätöstä, paperit ovat hyvinvointialueella käsittelyssä.
Suvun lähipiirissä kävi n. 70v naiselle, jonka kaikki tunsivat keskikokoisessa kaupungissa, että hän ei yksi päivä tuntenut miestään vaan tilasi poliisin - poliisi toki tunsi hänet. Muistisairaus eteni todella nopeasti, eikä ollut enää mitään mahdollisuutta asua kotona.
KKK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KKK »

Minua vaan surettaa ja suututtaa tämä nykykehitys. Hyvinvointivaltion suunnitelmallinen ankeuttaminen ja alasajo. Perälauta vuotaa verokertymän suhteen, kaupalliset toimijat päästetään tekemään bisnestä velvollisuuksilla jotka kuuluisivat kansallisvaltion tehtäviin. Mihin valtion verotusoikeus enää kohta perustuu kun verorahoja kerätään enemmän ja enemmän ja niillä saa vähemmän ja vähemmän?

En näe tämän kehityksen päätepisteeksi mitään muuta mahdollisuutta kuin ylikansallisen korporaatio-dystopian, jossa 99% kansasta elää vain tuottaakseen käsittämättömiä rikkauksia ja mukavaa elämää sille yhdelle prosentille. Mutsikin kuuluu sukupolveen, joka on tehnyt koko ikänsä lujasti töitä ja maksanut käsittämättömän määrän veroja. Sitten kun sitä apua tarvitaan, systeemi kääntää selän.

Kukaan ei edes kyseenalaista ns. tunnin junan hintalappua - 2.8 -3 miljardia verrattuna sosiaali- ja terveydenhuollon tarvitsemiin rahoihin. Etenkään kun se saatanan junasekoilu ei tuota yhtään mitään. Se vaan on jotain jota Orpo ajaa kuin kärmestä pyssyyn kun sellainen tuli luvattua.

Toivottavasti olen vielä toimintakykyinen kun kapina alkaa. Mellakkaan osallistuminen puuttuukin vielä bucket-listalta. Paljon suomalainen sietää, mutta sillekin on olemassa kulminaatiopiste.
Amazing shit happens!
nokkaelain
Kitisijä

KKK kirjoitti: 30.03.2025 20:42 Minua vaan surettaa ja suututtaa tämä nykykehitys. Hyvinvointivaltion suunnitelmallinen ankeuttaminen ja alasajo. Perälauta vuotaa verokertymän suhteen, kaupalliset toimijat päästetään tekemään bisnestä velvollisuuksilla jotka kuuluisivat kansallisvaltion tehtäviin. Mihin valtion verotusoikeus enää kohta perustuu kun verorahoja kerätään enemmän ja enemmän ja niillä saa vähemmän ja vähemmän?

En näe tämän kehityksen päätepisteeksi mitään muuta mahdollisuutta kuin ylikansallisen korporaatio-dystopian, jossa 99% kansasta elää vain tuottaakseen käsittämättömiä rikkauksia ja mukavaa elämää sille yhdelle prosentille. Mutsikin kuuluu sukupolveen, joka on tehnyt koko ikänsä lujasti töitä ja maksanut käsittämättömän määrän veroja. Sitten kun sitä apua tarvitaan, systeemi kääntää selän.

Kukaan ei edes kyseenalaista ns. tunnin junan hintalappua - 2.8 -3 miljardia verrattuna sosiaali- ja terveydenhuollon tarvitsemiin rahoihin. Etenkään kun se saatanan junasekoilu ei tuota yhtään mitään. Se vaan on jotain jota Orpo ajaa kuin kärmestä pyssyyn kun sellainen tuli luvattua.

Toivottavasti olen vielä toimintakykyinen kun kapina alkaa. Mellakkaan osallistuminen puuttuukin vielä bucket-listalta. Paljon suomalainen sietää, mutta sillekin on olemassa kulminaatiopiste.
Turussa vaalien teema on ratikka. Persut ja nimetön joukko yrittäjiä ovat kukin ostaneet isot mainoskampanjat ratikan mustamaalaamiseksi. "Tunnin junaa" tuskin on tulossa ihan pian. Haittana siinä on se, että rantarata tarvitseee jonkin sadan miljoonan remontin, mikä on ihan hukkaan heitettyä rahaa.

Muuten olen sama mieltä. Tunnen henk. koht. työministeri Satosen, eikä hän ole pätevä työhönsä.
James Potkukelkka
Kitisijä

KKK kirjoitti: 30.03.2025 20:42

Kukaan ei edes kyseenalaista ns. tunnin junan hintalappua
Tämä ei toki pidä paikkaansa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään otti nuo yyteet kovasti mieleen. Vielä olisi kolme viikkoa löysässä hirressä roikkumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

KKK kirjoitti: 30.03.2025 20:42 En näe tämän kehityksen päätepisteeksi mitään muuta mahdollisuutta kuin ylikansallisen korporaatio-dystopian, jossa 99% kansasta elää vain tuottaakseen käsittämättömiä rikkauksia ja mukavaa elämää sille yhdelle prosentille.
Pelko pois! Ei suomen talous kasva, ei täällä tehdä töitä, eikä täällä 1% rikastu. Kurjuutta tietty on luvassa.
nokkaelain
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti: 15.05.2025 22:06 Pelko pois! Ei suomen talous kasva, ei täällä tehdä töitä, eikä täällä 1% rikastu. Kurjuutta tietty on luvassa.
Omalla työpaikalla ainakin se 1% tarkoittaa että on kovin töitä, vaikka on isoista pörssiyritykiksistä kokemusta.
James Potkukelkka
Kitisijä

Bluntly kirjoitti: 15.05.2025 21:42 Tänään otti nuo yyteet kovasti mieleen. Vielä olisi kolme viikkoa löysässä hirressä roikkumista.
:(