Lämmin ilma vähentää mukavasti ruokahalua. Luulen kuitenkin että kuolen nälkään tänä vuonna koska Suomessa moni näkee nälkää ja hyvinvointivaltio on purettu...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Katsoin jossain nostalgiapuuskassani tuon viimeiseksi esiintymisekseen jääneen Back to the beginning -spektaakkelin. Eli vähän niin kuin viime tingassa pääsin mukaan tähän Ozzy-ilmiöön.
Taas on normaali heinäkuun aihe: pitäisikö perinteinen norpan verkkokalastus kieltää Saimaalla? Nyt ilmeisesti leikkaa jo käytännössä lähes koko kannan kasvun pois. Tää on taas näitä, joissa melkein toivoisi EU:ta apuun. Suomalaisten erityinen luontosuhde ajaa koko hylkeen vielä sukupuuttoon.
Scorchio. Viilennyvinkki: hanki nuhakuume, niin saat palella peiton alla. Tosin kaupan päälle saa helvetinmoiset lihas- ja nivelkivut
Minua tämä kuumuus ei rasita, kun on kuitenkin melko tuulista. Mutta kyllä vähempikin riittäisi erityisesti siksi, että moni kaveri ei jaksa treffata koska on liian kuuma. Tänään menen kylään kaverille, joka ei voi poistua kotoota koska on niin kuuma. Ymmärrän kyllä, että joillekin tämä on ihan helvettiä enkä itsekään tarvitsisi näin kuumaa taretakseni, mutta pysyn kyllä toimintakykyisenä.
Missä olit, kun helle-ennätys rikkoontui? Itse oli töissä. Aluksi oli hiirenhiljaista ja sitten kuului mahtava pamaus. Näin jälkikäteen harmittaa, etten varannut kylmää shampanjaa saataville.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kerttu kirjoitti: 25.07.2025 8:23
Tänään menen kylään kaverille
V*tut menin. Menin Kalasataman hyvinvointilaitokseen jo useita päiviä kestäneen huimauksen takia. Ei liity helteeseen, vaan vissiin se flunssa sekoitti kropan ja erityisesti vatsan joka meni läpiajolle ja sen seurauksena ilmeisesti suola- ja muut arvot heittivät häränpyllyä plus jäätävä energiavaje elimistössä. Nyt ripaskalääkettä otettu ja yritetty syödä ja on edelleen sisällä kaikki. Myös suoloja on saatu jne. Että jäänen henkiin ja huimauskin on vähän taantunut, mutta vielä on hämärä olo kyllä.
Hoitsun oli tarkoitus lähettää lasku NHS:lle, mutta istunnon päätteeksi totesi, ettei jaksa – hän kuulemma keksii ”jotain”. Enkä siis saanut minäkään laskua.
Periaatteessa on 1/4 viikkoa jäljellä lomasta ja nyt tuntuu, että se loppui. (Ekalla viikolla olin tosin 2 päivää töissä, ja siellä on ilmeisesti hätä.)
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
urpiainen kirjoitti: 23.07.2025 12:48
Katsoin jossain nostalgiapuuskassani tuon viimeiseksi esiintymisekseen jääneen Back to the beginning -spektaakkelin. Eli vähän niin kuin viime tingassa pääsin mukaan tähän Ozzy-ilmiöön.
Taas on normaali heinäkuun aihe: pitäisikö perinteinen norpan verkkokalastus kieltää Saimaalla? Nyt ilmeisesti leikkaa jo käytännössä lähes koko kannan kasvun pois. Tää on taas näitä, joissa melkein toivoisi EU:ta apuun. Suomalaisten erityinen luontosuhde ajaa koko hylkeen vielä sukupuuttoon.
Lievästi huvittavaa että kun joku julkkis kuolee niin hyvin nopeasti Wikipediaan laitetaan kuolinpäivä ja aikamuodot muutetaan preesensistä imperfektiin...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ei mikään kevytpaluu lomalta. Pistettiin tuuraamaan paria henkilöä, joiden hommista ei oikein hajua. Tässä sitten selitellään asiakkaalle taas parhaan mukaan juttuja, joista en tiedä juuri mitään.