Twitter-kirjeenvaihto

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tästä uusi Nokia?!

Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »


Onkohan myöhäistä korjata sukupuoli ja lähteä Piilaaksoon escortiksi?
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26463
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Sinähän voit heti identifioitua kuumaksi blondiksi? Misogyniaa, jos et kelpaa!

EDIT: suhtaudun hieman epäilleen aina tämän tyyppisiin juttuihin. Hyödyke on näissä rajallinen, joten myyjän kannattaa pyrkiä puhumaan hintaa ylöspäin. "30k on normihinta, mut just sulle tänään 25k".
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 9:39 ^
Sinähän voit heti identifioitua kuumaksi blondiksi? Misogyniaa, jos et kelpaa!

EDIT: suhtaudun hieman epäilleen aina tämän tyyppisiin juttuihin. Hyödyke on näissä rajallinen, joten myyjän kannattaa pyrkiä puhumaan hintaa ylöspäin. "30k on normihinta, mut just sulle tänään 25k".
Vain 22 tonnia, koska tykkään susta oikeasti!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26463
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Kiinni veti. Missä nähdään?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hinnasto

Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26463
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Otan tuon 20 min online kitinää hintaan 10k. Voi veljet!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jos luen hinnastoa oikein, niin 2hr perinteinen päiväkahviseura maksaa 4000, mutta 20 minuuttia puhelimessa juttelua 10k.

Eli tämä kyllä avaa mielenkiintoisen näkökulman kysyntä/tarjonta -käyrille tässä nichessä.

Mutta on aivan varmasti totta, että parin tuntia päiväkahviseuraa tarjovia on paljon enemmän kuin juutalaisia nörttityttöjä, jotka pysyvät keskustelemaan nörttiaiheista.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26463
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Toinen selitys on, että "hinnasto" on ihan höpön löpöä.

EDIT: oma teoriani on, että näitä naisia piisaa, jotka tarjoavat luksusseuraa, mutta panemaan voi olla mahdotonta päästä. Omaan järkeeni nämä eivät mahdu. Jos haluaa panna, niin hankkii sitten sitä itseään. Jos halua vaimon, niin eikös jenkeissä ole näitä matchmaking konsultteja, jotka hommaavat sopivan golddiggerin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 11:04 ^
Toinen selitys on, että "hinnasto" on ihan höpön löpöä.
Todennäköisin selitys
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 11:04

EDIT: oma teoriani on, että näitä naisia piisaa, jotka tarjoavat luksusseuraa, mutta panemaan voi olla mahdotonta päästä.
Jaa? Mä olen ollut siinä luulossa, että kyllä escortiin aina liittyy myös nesteiden vaihto.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26463
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Olen siinä uskossa, että some- onlyfans- ja sugardaddy-hommelit ovat antaneet monille naisille idean, että miesten vedätys voisi olla näppärä tapa saada rahaa ilman huoraamista. Vai miten ajattelit, että ne nesteet vaihtuu 10k chätissä?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 11:30 ^
Olen siinä uskossa, että some- onlyfans- ja sugardaddy-hommelit ovat antaneet monille naisille idean, että miesten vedätys voisi olla näppärä tapa saada rahaa ilman huoraamista. Vai miten ajattelit, että ne nesteet vaihtuu 10k chätissä?
Jos hinnasto on totta, niin tässä nichessä on miehiä, jotka ovat valmiita maksamaan enemmän nörttitytön kanssa juttelusta kuin nesteiden vaihdosta. Hinnastossahan on myös 4k:lla 2h pieni kuolema, joka on siis halvempi.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26463
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Joudut nyt pohtimaan, onko hinnasto oikeassa. Minusta se vaikuttaa ihan huuhaalta.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 32628
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 11:38 ^
Joudut nyt pohtimaan, onko hinnasto oikeassa. Minusta se vaikuttaa ihan huuhaalta.
Asian voi selvittää vain yhdellä tavalla!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 5457
Liittynyt: 28.01.2011 22:35

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Rahalla saa, mutta jos raha otetaan pois, niin johan rupeaa ilmestymään hakaristihihamerkkiä katukuvaan.

..when your military people start doing it (Amanita muscaria), and then wars becomes impossible. -Joe Rogan
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26463
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Twitter-kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ihan mielenkiintoista. Etelä-Amerikannindeksit ovat rämpineet. Nyt alkaa olla oikeisto vallassa joka puolella. Josko saisi jo jotain tuottoa. Ja olisihan se kiva, jos kansalaiset saisivat vapauksia ja hyvinvointia.