Twitter-kirjeenvaihto
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Tästä uusi Nokia?!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Onkohan myöhäistä korjata sukupuoli ja lähteä Piilaaksoon escortiksi?
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26463
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Twitter-kirjeenvaihto
^
Sinähän voit heti identifioitua kuumaksi blondiksi? Misogyniaa, jos et kelpaa!
EDIT: suhtaudun hieman epäilleen aina tämän tyyppisiin juttuihin. Hyödyke on näissä rajallinen, joten myyjän kannattaa pyrkiä puhumaan hintaa ylöspäin. "30k on normihinta, mut just sulle tänään 25k".
Sinähän voit heti identifioitua kuumaksi blondiksi? Misogyniaa, jos et kelpaa!
EDIT: suhtaudun hieman epäilleen aina tämän tyyppisiin juttuihin. Hyödyke on näissä rajallinen, joten myyjän kannattaa pyrkiä puhumaan hintaa ylöspäin. "30k on normihinta, mut just sulle tänään 25k".
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Vain 22 tonnia, koska tykkään susta oikeasti!sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 9:39 ^
Sinähän voit heti identifioitua kuumaksi blondiksi? Misogyniaa, jos et kelpaa!
EDIT: suhtaudun hieman epäilleen aina tämän tyyppisiin juttuihin. Hyödyke on näissä rajallinen, joten myyjän kannattaa pyrkiä puhumaan hintaa ylöspäin. "30k on normihinta, mut just sulle tänään 25k".
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26463
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Twitter-kirjeenvaihto
^
Kiinni veti. Missä nähdään?
Kiinni veti. Missä nähdään?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Hinnasto
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26463
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Twitter-kirjeenvaihto
^
Otan tuon 20 min online kitinää hintaan 10k. Voi veljet!
Otan tuon 20 min online kitinää hintaan 10k. Voi veljet!
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Jos luen hinnastoa oikein, niin 2hr perinteinen päiväkahviseura maksaa 4000, mutta 20 minuuttia puhelimessa juttelua 10k.
Eli tämä kyllä avaa mielenkiintoisen näkökulman kysyntä/tarjonta -käyrille tässä nichessä.
Mutta on aivan varmasti totta, että parin tuntia päiväkahviseuraa tarjovia on paljon enemmän kuin juutalaisia nörttityttöjä, jotka pysyvät keskustelemaan nörttiaiheista.
Eli tämä kyllä avaa mielenkiintoisen näkökulman kysyntä/tarjonta -käyrille tässä nichessä.
Mutta on aivan varmasti totta, että parin tuntia päiväkahviseuraa tarjovia on paljon enemmän kuin juutalaisia nörttityttöjä, jotka pysyvät keskustelemaan nörttiaiheista.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26463
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Twitter-kirjeenvaihto
^
Toinen selitys on, että "hinnasto" on ihan höpön löpöä.
EDIT: oma teoriani on, että näitä naisia piisaa, jotka tarjoavat luksusseuraa, mutta panemaan voi olla mahdotonta päästä. Omaan järkeeni nämä eivät mahdu. Jos haluaa panna, niin hankkii sitten sitä itseään. Jos halua vaimon, niin eikös jenkeissä ole näitä matchmaking konsultteja, jotka hommaavat sopivan golddiggerin.
Toinen selitys on, että "hinnasto" on ihan höpön löpöä.
EDIT: oma teoriani on, että näitä naisia piisaa, jotka tarjoavat luksusseuraa, mutta panemaan voi olla mahdotonta päästä. Omaan järkeeni nämä eivät mahdu. Jos haluaa panna, niin hankkii sitten sitä itseään. Jos halua vaimon, niin eikös jenkeissä ole näitä matchmaking konsultteja, jotka hommaavat sopivan golddiggerin.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Todennäköisin selityssivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 11:04 ^
Toinen selitys on, että "hinnasto" on ihan höpön löpöä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Jaa? Mä olen ollut siinä luulossa, että kyllä escortiin aina liittyy myös nesteiden vaihto.sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 11:04
EDIT: oma teoriani on, että näitä naisia piisaa, jotka tarjoavat luksusseuraa, mutta panemaan voi olla mahdotonta päästä.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26463
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Twitter-kirjeenvaihto
^
Olen siinä uskossa, että some- onlyfans- ja sugardaddy-hommelit ovat antaneet monille naisille idean, että miesten vedätys voisi olla näppärä tapa saada rahaa ilman huoraamista. Vai miten ajattelit, että ne nesteet vaihtuu 10k chätissä?
Olen siinä uskossa, että some- onlyfans- ja sugardaddy-hommelit ovat antaneet monille naisille idean, että miesten vedätys voisi olla näppärä tapa saada rahaa ilman huoraamista. Vai miten ajattelit, että ne nesteet vaihtuu 10k chätissä?
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Jos hinnasto on totta, niin tässä nichessä on miehiä, jotka ovat valmiita maksamaan enemmän nörttitytön kanssa juttelusta kuin nesteiden vaihdosta. Hinnastossahan on myös 4k:lla 2h pieni kuolema, joka on siis halvempi.sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 11:30 ^
Olen siinä uskossa, että some- onlyfans- ja sugardaddy-hommelit ovat antaneet monille naisille idean, että miesten vedätys voisi olla näppärä tapa saada rahaa ilman huoraamista. Vai miten ajattelit, että ne nesteet vaihtuu 10k chätissä?
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26463
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Twitter-kirjeenvaihto
^
Joudut nyt pohtimaan, onko hinnasto oikeassa. Minusta se vaikuttaa ihan huuhaalta.
Joudut nyt pohtimaan, onko hinnasto oikeassa. Minusta se vaikuttaa ihan huuhaalta.
-
James Potkukelkka
- Kitisijä
- Viestit: 32628
- Liittynyt: 23.01.2014 9:59
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Asian voi selvittää vain yhdellä tavalla!sivustahuutaja kirjoitti: 08.06.2026 11:38 ^
Joudut nyt pohtimaan, onko hinnasto oikeassa. Minusta se vaikuttaa ihan huuhaalta.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
-
Bhven
- Kitisijä
- Viestit: 5457
- Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Re: Twitter-kirjeenvaihto
Rahalla saa, mutta jos raha otetaan pois, niin johan rupeaa ilmestymään hakaristihihamerkkiä katukuvaan.
..when your military people start doing it (Amanita muscaria), and then wars becomes impossible. -Joe Rogan
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
- Viestit: 26463
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Twitter-kirjeenvaihto
^ ihan mielenkiintoista. Etelä-Amerikannindeksit ovat rämpineet. Nyt alkaa olla oikeisto vallassa joka puolella. Josko saisi jo jotain tuottoa. Ja olisihan se kiva, jos kansalaiset saisivat vapauksia ja hyvinvointia.