Orpon hallitus 2023-

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 5459
Liittynyt: 28.01.2011 22:35

Re: Orpon hallitus 2023-

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Harmi etteivät persut pääse ajamaan hallituskierrosta kaasu pohjassa, vaan erilaiset rkp:t lapioivat paskaa radalle.
..when your military people start doing it (Amanita muscaria), and then wars becomes impossible. -Joe Rogan
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 19812
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Orpon hallitus 2023-

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Rydman-show jatkuu. Ei esimerkiksi niin, että olisi puolittanut määrärahan ja rahoittanut asiantuntija-arvioiden mukaan ansiokkaimmat hankkeet, vaan itse luki suunnitelmat ja vei rahoituksen hankkeiota, jotka eivät häntä sisällöllisesti miellytä. Vaikka tämä on ihan persujen pitkän neuvostoliittolaislinjan mukaista, voisi RKP siirtyä tyhjän äänestämisestä ihan suoraan epäluottamuksen äänestämiseen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5 ... 50a314c3bd
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26472
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Orpon hallitus 2023-

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Ihan väärin sammutettu tulipalo. Törkeetä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 19812
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Orpon hallitus 2023-

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun mielestä näyttää, että Rydman pikemminkin sytyttelee tahallaan poliittisia tulipaloja sen kun kerkeää. Vaalityön lisäksi se varmaan näkee itsensä Purran seuraajana klovnikavalkadin nokkapellenä. Harmi, että tämä(kin) profiloitumistapa on niin syvästi liberaalin lännen perusarvojen vastainen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 26472
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Orpon hallitus 2023-

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Varmasti noin.

Mitäs mieltä olet, mistä itse olisit leikannut? Kohdistanut jotenkin, juustohöylännyt kaikilta vai väistänyt sanasalaatilla?