Orpon hallitus 2023-
-
Bhven
- Kitisijä
Re: Orpon hallitus 2023-
Harmi etteivät persut pääse ajamaan hallituskierrosta kaasu pohjassa, vaan erilaiset rkp:t lapioivat paskaa radalle.
..when your military people start doing it (Amanita muscaria), and then wars becomes impossible. -Joe Rogan
-
urpiainen
- Kitisijä
Rydman-show jatkuu. Ei esimerkiksi niin, että olisi puolittanut määrärahan ja rahoittanut asiantuntija-arvioiden mukaan ansiokkaimmat hankkeet, vaan itse luki suunnitelmat ja vei rahoituksen hankkeiota, jotka eivät häntä sisällöllisesti miellytä. Vaikka tämä on ihan persujen pitkän neuvostoliittolaislinjan mukaista, voisi RKP siirtyä tyhjän äänestämisestä ihan suoraan epäluottamuksen äänestämiseen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5 ... 50a314c3bd
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5 ... 50a314c3bd
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Ihan väärin sammutettu tulipalo. Törkeetä.
Ihan väärin sammutettu tulipalo. Törkeetä.
-
urpiainen
- Kitisijä
Mun mielestä näyttää, että Rydman pikemminkin sytyttelee tahallaan poliittisia tulipaloja sen kun kerkeää. Vaalityön lisäksi se varmaan näkee itsensä Purran seuraajana klovnikavalkadin nokkapellenä. Harmi, että tämä(kin) profiloitumistapa on niin syvästi liberaalin lännen perusarvojen vastainen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
sivustahuutaja
- Kitisijä
^
Varmasti noin.
Mitäs mieltä olet, mistä itse olisit leikannut? Kohdistanut jotenkin, juustohöylännyt kaikilta vai väistänyt sanasalaatilla?
Varmasti noin.
Mitäs mieltä olet, mistä itse olisit leikannut? Kohdistanut jotenkin, juustohöylännyt kaikilta vai väistänyt sanasalaatilla?